?

Log in

No account? Create an account
our lips are searching for answers [entries|friends|calendar]
unconsious.unfolding.unspoken

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

IMPORTANT!!! [24 Nov 2003|06:48pm]
I have a new livejournal.
add me back!

spicktorrr_says
it's an inside joke)

see ya.
<3
4 died ♥ please die

Don't Know When But A Day Is Gonna Come [03 Nov 2003|09:41pm]
[ mood | calm ]

Is it true what I heard about the Son of God? Did he come to save? Did he come at all?
And if I dried his feet, with my dirty hair, would he make me clean again?
They say they don't know when but a day is gonna come, when there won't be a moon
and there won't be a sun. It will just go back to the way it was before.
I knew a lovely girl, with such pretty pride, and every man wanted her, and so did I.
So did I. But she up and died in a fit of vanity.
Now men with purple hearts, carry silver guns. And they will kill a man
for what his father has done. But what my father did, you know it don't mean shit.
I'm not him.
So you think I need some discipline, well, I had my share. I have been sent to my room.
I've been sat in a chair. And I held my tongue. I didn't plug my ears. No, I got a good talking to.
And now I don't know why, but I still try to smile when they talk at me
like I'm just a child. Well, I'm not a child. No, I am much younger than that.
And now I have read some books and have grown quite brave. If only I could just speak up I think
I would say that there is no truth. There is only you and what you make the truth.
So I will just sing my song and I'll pass a hat. Then I'll leave your town and never look back.
No, I don't look back because the road is clear and laid out ahead of me.
I'll get home and meet my friends at our favorite bar. We'll get some lighter heads for our heavy hearts.
And we will share a drink. Yeah we will share our fears and they will know how I love them.
They will know how I love. They will know how I love them.
I am nothing without their love.
I don't know when but a day is gonna come when there won't be a moon and there won't be a sun.
It will all go black. It will all go back to the way it is supposed to be.
Is it true what I heard about the Son of God? Did he die for us? Did he die at all?
And if I sold my soul for a bag of gold, which one of us would be the foolish one?
Which one of us would be the fool? Which one of us would be the foolish one?
Which one of us would be the fool?
Could you please start explaining? You know, I need some understanding.
I could do good with some explaining. You know. I want to understand

please die

best show idea ever!! [29 Oct 2003|02:54pm]
[ mood | amused ]

XXXvizzickXXX: i want to make a show called scene eye for the lame guy
astrosia: lmao
astrosia: who'd be on it?
XXXvizzickXXX: each week me and my pantel will take a nu metal kid and school him in how to be an elitist
XXXvizzickXXX: it will be fun!
XXXvizzickXXX: probably me, andrew, ricky, you and arqui
astrosia: lmao

5 died ♥ please die

fuck you, you know who you are. [13 Oct 2003|11:11pm]
[ mood | indescribable ]

i'm really angry and upset right now.
it's fucked up to go from being someone's friend to meaning nothing to them in a short span of time.
i seriously regret being such a good friend to you,
you don't deserve it at all.
i'm glad i know now that you don't give a shit about me,
I don't need friends who don't care around me ayway.

I've got better friends now, people who won't sell me out,
people who care about what I think or care about or feel,
people who don't critisize me and accept me with open arms,
and people who will be there for me when I need them.

have fun with your fucking life,
because you're dead to me now.

p.s. I want my cd back

5 died ♥ please die

[11 Oct 2003|03:20pm]
[ mood | discontent ]

today is shit.

i'm going back to sleep,
call me if you want to hang out.

6 died ♥ please die

random thoughts that might/might not have to do with you. [26 Aug 2003|09:27pm]
[ mood | blah ]

george tabb writes the most entertaining columms ever.
MRR is one of the best mags around as well.

not being in school feels weird.

i'm always the person trying to make plans.
fuck you kids, you call me up and make plans with me.

i want a tattoo.
If i don't buy my digital camcorder this week,
i think i'll get my first tat.
anyone wanna come along?

glasseater on saturday.
who's playing with them?
i might go.
sunday, until the end.
I AM THERE ALREADY.
i need bro mosh like you wouldn't believe.

i've been listening to too much bjork and thrash metal.
bjork fucking kills.

i think revolver on friday?
i kinda don't feel like going.
i gotta call alex and see if he wants to go next week instead.

Suspiria is my current obsession.
all those who agree it's awesome, preach it.
all those opposed, jump in a pit full of barbed wire.

i want to date.
does anyone want to go on a date?

fuckin' bush.

lambgoat is being dumb.
i can't post.
who will insult me now??

ok, enough.
see ya<3

9 died ♥ please die

here's a quiz to annoy the hell out of you. [03 May 2003|04:07pm]

Which Family Guy Character are you? Take the Quiz!
please die

tsk tsk tsk. [07 May 2002|03:34pm]
friends only. Leave a message and if I like you, i'll add ya. Thanks alot!
27 died ♥ please die

navigation
[ viewing | most recent entries ]